بهترین وبلاگ آموزش سریع و آسان زبان

بهترین وبلاگ آموزش سریع و آسان زبان ترکی

بهترین وبلاگ آموزش سریع و آسان زبان

بهترین وبلاگ آموزش سریع و آسان زبان ترکی

متن آهنگ بسیار زیبایی از Eros Romazzotti

جواد امیدیان | يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

آهنگ بسیار زیبایی از Eros Romazzotti
Eros Ramazzotti – Rosa Nata Ieri  دیروز رُزا به دنیا آمد
E tu poi camminerai
mi dirai chi sei
Anche se la vita qui
non è più così
come la vorrei
و تو بالاخره راه خواهی رفت
به من خواهی گفت چه کسی هستی
حتی اگر زندگی اینجا
دیگر آنطور که مثل قبل می خواستمش نباشد
Ma tu forte crescerai
forse t'innamorerai
anche se l'amore qui
Non so più cos'è
e non è più lo stesso
اما تو بزرگ و قوی می شوی
شاید روزی عاشق شوی
حتی اگر دیگر ندانم
که اینجا عشق چیست
و دیگر عین قبل نباشد
Io lo so
Cosa c'è là fuori
Rosa nata ieri
se ti seguirò oh sì
Troverò mari ancora puri
dove vanno i fiumi
Che ritorneranno nel blu
come pioggia che disseta i nostri cuori
من این را می دانم
که آن بیرون چه چیزیست
دیروز رُزا به دنیا آمد
و اگر تو رو دنبال کنم، آری
دریاهای پاکی را خواهم یافت
جایی که رودها به آن می ریزند
که به آبی دریا برمی گردند
همچو بارانی که دلهایمان را آرام می کند
Ma tu donna poi sarai
quanta vita indietro avrai
Allora mi proteggerai
più fragile sarò
Ma sarò lo stesso
اما تو سپس به زنی تبدیل خواهی شد
و چندین زندگی را پشت سر خواهی گذاشت
و سپس مرا حمایت خواهی کرد چرا که شکستنی خواهم شد اما همان که بودم خواهم ماند
Io lo so
cosa c'è là fuori
Rosa nata ieri
se ti seguirò oh sì
Troverò mari ancora puri
dove vanno i fiumi
che ritorneranno nel blu
Come pioggia che disseta i nostri cuori
من این را می دانم
که آن بیرون چه چیزیست
دیروز رُزا به دنیا آمد
و اگر تو رو دنبال کنم، آری
دریاهای پاکی را خواهم یافت
جایی که رودها به آن می ریزند
که به آبی دریا برمی گردند
همچو بارانی که دلهایمان را آرام می کند
Ci sarà nel tuo futuro un'anima e sarà migliore
Rosa nata ieri
Ed avrai nuove speranze e sogni nuovamente
amore
در آینده تو روحی خواهد بود
و بهترین خواهد شد
دیروز رُزا به دنیا آمد
و دوباره امیدها و رویاهای جدیدی خواهی داشت عشق من
Io lo so cosa c'è là fuori
Rosa nata ieri
se ti seguirò oh sì
Troverò mari ancora puri
dove vanno i fiumi
che ritorneranno qua giù
من این را می دانم
که آن بیرون چه چیزیست
دیروز رُزا به دنیا آمد
و اگر تو رو دنبال کنم، آری
دریاهای پاکی را خواهم یافت
جایی که رودها به آن می ریزند
که به این پایین برمی گردند
Come pioggia che disseta i nostri cuori
lo so…
Rosa nata ieri
io lo so 
همچو باران که دلهایمان را آرام می کند
این را می دانم...
دیروز رُزا به دنیا آمد
من این را می دانم

  • جواد امیدیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی