بهترین وبلاگ آموزش سریع و آسان زبان

بهترین وبلاگ آموزش سریع و آسان زبان ترکی

بهترین وبلاگ آموزش سریع و آسان زبان

بهترین وبلاگ آموزش سریع و آسان زبان ترکی

چند جمله زبان ترکی مربوط به دانشجو

جواد امیدیان | يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

چند جمله مربوط به دانشجو 


Kolejdeyken dört yıl boyunca yurtta kaldım. 
برای همه چهار سال کالج در خوابگاه زندگی کردم.

fizik dersi 
 کلاس فیزیک

Ben kütüphanede çalışıyorum. 
 من در کتابخانه کار می‌کنم.

O ünlü bir üniversiteden tam burs kazandı. 
او موفق به دریافت بورسیه کامل از یک دانشگاه مشهور شد.

Ben lisedeyken okul takımı için futbol oynuyordum. 
من موقع دبیرستان برای تیم مدرسه فوتبال بازی می‌کردم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی